Wednesday 6 February 2013

Selamat tinggal kenangan....




****Assalamualaikum.....huhu#$%^&.......nak crita sikit niey.....mesti korg bnyk kenangan pahit n kenangan manis tahun **2012 kn...sama lah kite..tapi kenangan pahit saya berlaku pada penghujung tahun 2012...dimana persahabatan saya terputus dengan kawan yang paling rapat sehingga dianggap **kembar....apa pun yang terjadi adalah masa lalu.... janganlah dikenang jadikan semua yang berlaku itu sebagai pengajaran kepada kita dan tinggalkan segala perkara buruk agar kita akan menjadi lebih matang pada masa akan datang...so i welcome 2 u the new year...new emotion..new attitude...new personality n become more mature...walaweyh....siap spekang segala bagai lah pulok..hehe...apa pun.....setiap apa yang berlaku pasti ada hikmahnya..cuma cara kita menerima adalah berbeza dengan orang lain...jadikan setiap ujian yang kita alami sebagai **tunjuk ajar** kepada diri kita untuk menjadi lebih baik dari semalam dan sebelum2 nya....hehe...ada gaya tak na jadi pakar kaunseling...**kuang3** dri sendiri pown ta terkaunseling..na kaunseling diri orang pulak.....kih3....

Hidup harus diteruskn meskipun kita tidak mampu untuk hadapi segala ujian..namun setiap ujian yng berlaku..pasti akan mematangkn diri kita...jika kita sentiasa positif dengan segala ujian yang datang kita pasti bole lakukannya...meskipun berat mata yang memandang berat lagi bahu yang memikul..kn3....

Cukuplah sampai disini sahaja tinta saya...hanya ini sahaja yang mampu saya ungkapkn disini sebagai kenangan yang terindah dalam hidup saya..dan sebagai pengajaran kepada saya....mugkin tidak akan berlaku lagi selepas ini.....

Arios miamor...annyonghaeseyo...
Assalamualaikum semua...****

No comments:

Post a Comment