Saturday, 24 March 2012

Sayangilah ibu bapa kita

Berdoalah wahai ank kpd kedua ibu bapamu...jdlah anak yg soleh dan solehah krana ank yg soleh dan solehah akn mnemptkn mereka disamping org yg beriman......jdlah ank yg tdk mnderhaka kpd mereka krana ank yg derhaka tdk akn cium bau syurga..jdlah ank yg sntiasa mnghormati org tua krana mereka yg akn mndpt kbaikn nyer...jdlah ank yg beriman krana ank yg briman akn mnyejukkn perut ibu yg mngandungkn mu.....ingatlah wahai ank ...engkau adlh amanat Allah kp kedua ibu bapamu.....sygilah mreka dgn setulusnyer....kerana keredhaan ibu mmbuatkn mu mncium bau syurga

Monday, 19 March 2012

Ombak Rindu Full Movie

kenangan mse pertandingan

 Masa ni aq yg gementar hehe..cm la aq yg kawad walau pun hakikat nyer org laen yg kawad..huhu...bkn pew aq risau la.....dorg kawad mmg 'the best la'  aq risau sb juri kte da mslh dlm mmri arhn oleh ketua platun....mse aq cm rse.....adoi cm ner niey..kte org nyer ikt wataniah bkn tntera.....mmg ssah la...heeh....prasaan aq mmg huru hara sngt masa tu sb da skowla 2 mmg dpt pujian abes lah dr army 2.....cmburu pown da gak..tapi pew pown korg mmg da wat yg trbaek...hoiho syg korg......
 
 niey lah muka 2 yg klthan setelah seharian dorg bertanding..mmg ta sngke wlw pown kte org adlah jmlh yg pling skit....tp kte org dpt tmpt ketiga dlm kawad kaki untuk nursing adault....dan tmpt ketiga untk perawatn praktikal oleh nursing cadet...huhu...you all the best la...
 yg tgh adlh liyana shahira yg kiri adlh pika dn yg knan adlh magdelin..unik kn nme dye..tp dye mmg sngt baek...liyana dan pika adlh ketuan paltun bg cadet dan adault.....
 muke liyana sme cm sye ta...rmai bdak2 st.john ckp yg kami niey adk bradik.....huhu...mmg pd hakikatnyer dye adk yg saya sesama islam tapi kalo ibu keluarga bukan okey..hoiho....syg ko liayana
 niey chayak.....org yg paling prasaan dye comel...korg rse cm ner...huhuh mmg dye comel na wat cm ner kn..kne la redha kalo ary2 dye sbot dye comel..sape ag yg na ckp kalo bkn dye kn...




Wednesday, 14 March 2012

Aku Suka Dia by Ainan Tasneem with Lyrics (HD)

Specky gurlsz......

specky gurls.....
korg taw ta..kte dlu cm anjing ngn kucing....tp ble lme kte org mula jd kwn baek yg sngt mmahami...
aq pown ta taw la nape...mgkn dsbkn kte da smakin matang kowt..wlw pown msih da sstgh yg blom mningkt matang....tp aq ta slh kn korg sb mnusia mmg lmbt matang kdng2....tp aq sonok sb dpt knal korg...korg mmg baek sngt wlw pown kdng2 trase aty ngn korg.....tp aq taw pew yg korg wat bkkn sngaj ttapi sbg gurauan...ye korg ta pham sbenanyer aq adlh org yg sngt snsitif tp aq cuba ilang kn sifat niey aq cuba jd org yg open minded tp kdang2 aq ta dpt na kwal pasaan niey.....aq yg emo sndri.....tp bkn kew sbhgian drp pew yg tlah Allah ciptakn kpd aq....aq ta pnh salhkn korg sb aq tahu korg blom mmahami aq spenuh nyer shingga skunk....org yg mmahami aq spenuhnyer shj yg tahu cm mner prangai aq yg sbetul nyer....wlw pew pown aq ttap syg korg slmenyer...korg kwn trbaek yg pnh aq da...

aktiviti PRS

Ketika ini tahun 2011 kami berada d pusat kegiatan guru mnjalani kursus prs bersama dgn sekolah smk ungku aziz , smk tungku abd rahman putra dan smk dato mustafa...kami mnjalani progran ini selama 3 hari 2 mlm...sangt sonok sb yg mngedalikan adlh cikgu2 praktikal yg msih fresh dgn idea...serta mngajar kami cm mner na mngedalikan program sprt ini...bg sesiapa yg mngikuti program msti akna rse brtuah sngt sb mmpelajari pelbagai perkara....gamba pd pukul 7:14 pagi ketika ini kami sedang melakukan senaman pagi.....senaman juga kami pelajari pelbagai aktiviti senaman.....yg akn mnghiburkn hati...sblum mmulakan program...jd kami mnjlani program ini hati yg sangat tenang tnpa sbrg kekusutan.....akhir kte....ikutilah walau ape sekalipun program kerana dari situ kita akn pelajari pelbagai perkara yg mungkin baru bagi kita...mgkn juga kita pernah mempeljarinya

Monday, 12 March 2012

St.John activity

Our team St.John ambulance Malaysia
sweet memory...mse niey kte org da sukan so kte org sbg helpers yg sdia brkhidmat la ktekn.....mmg rmai yg sring mnglami kcederaan truk...pengsan dn sbgnya...kami da c 1 family mse kt sni.....ssiapa yg ingin mnjd family kami bole la sertai st.john....d smk ungku aziz or bole jd mmbe d lua skowla ttapi kne mndftar d st.john kt klang rsenyer..huhu ta bpe na arif sngt tntg niey.....sngt sonok mnjd AHLI st.john sb kte brpluang mngali pew yg slalu nurse2 alami n pew yg dorg buat...
this our st.john mom Pn. Fuziani.....seorg yg sngt ceria sring mngbil brat tntg ank2 st.john nyer....mula2 knal cm garang tp ble da knal sngt baek..huhu.....love u......bertuah cikgu samad dpt teacher..huhummg match sngt,,....jgn mrh ea cikgu........

kenangan terindah

 Kenangan niey masa kami berada di 6 bawah ekonomi baru sahaja selesaikan 1 tugasan yg dberikan kpd kami oleh cikgu praktikal yg mnyuruh kami berlakon ala2 parlimen bg merasai bagaimana mnjd org yg da pangkt dn brpngaruh dlm politik...huhu...mmg klaka gila la.....sonok sngt aq mmg ta dpt na mnafikan ...ttapi aq kak.aby dan zana mnjd ahli pmbakang dan ain pula mnjd yg sbaliknya la....hehe..klaka sngt..mmg 1 pnglamn yg ta dpt aq lupakan.....terima ksih cikgu sb bg kami pluang yg mgkn org lain ta dpt....
setelah siap mlakukn tugasan yg dbrikn oleh cikgu kami begambar beramai-ramai sbg kenangan sb lpas niey mgkn da ta jmpe cikgu lg....wlwpun hujan lebat ttapi tdk mganggu sesi pgmbaran kami....we all miss u cikgu...hope we can see each other in anther place.....

tinggal kenangan


Kami mula mengenali antara 1 sama lain apabila aq mula mnjejakkn kaki ke smk tungku abd rahman putra....pada 11 mei 2009...pada masa itu aq mula mengenali nur hidayah bt abd samad ....aq senang dgn sikapnya yg mengambil mengenai hal aq....dari situ aq mula mengenali qurratul' aini...aq soronok berkawan dgn mereka meskipun kami ada bergaduh sesama kami....pd awal tahun 2010 kami mula berkawan rapat dgn mira surina...siti nur syahirah...aq soronoksb dpt kawan cm dorg yg sngt baik jd aq tdk la trlalu berasa sedih kerana berjauhn dgn kwan baik aq.....NUR AIMI AMIRAH...ttapi pd prtghn tahun aq mula mrasakn yg trdpt jurang antra kami....aq yg slalu mndpt brita lmbt drp dorg...krana dorg slalu brgosip antra dorg..tape gak kurang skit dosa aq..haha....kini ini semua hanya tgl kngn krana masing2 sudah mula mmbawa haluan msing2 aq dgn stdy aq...dorg dgn stdy dorg..hany bole brjmpe apbila sume org da kat rumah....aq arap korg akn berjaya dgn pew yg korg impikan....love you alls........

Friday, 9 March 2012

Adakah sebenarnya aku mencintai dia atau aku hanya sekadar ingin melepaskn rasa marah aku terhadap insan yang bernama lelaki...kerana mereka sering menyakiti hatiku ini sehinnga aq merasakan yang mereka bukanlah yang terbaik untuk diriku ini...sehingga aq menjadi takut untuk bercinta dengan mereka..kerana aq tidak ingin disakiti...aq tidak sangka sebenarnya dia hnya mempermainkn aq...aq berharap agar dia satu hari nnti bahawa dia telah menyakiti hati ku ini....adakah dia menganggap bahawa aq tidak mmepunyai hati dan perasaan seperti orang lain......aq juga insan biasa yang mmpunyai hati dan perasaan sama seperti insan lain....aq juga ingin dicintai dan mencintai kerana itu adlah lumrah kehidupan sebagai seorang manusia dan aq tidak dapat nak menafikannya....