Friday, 27 April 2012

ukm dihatiku

Anyong Haeseyo....hehe....salah Assalamualaikum.......mesti tertanya-tanyakan kenapa saya gembira sangat...sebab.........2 minggu lepas saya baru balik dari UKM universiti kebangsaan malaysia...hehe...masa saya tingktan 5 saya pernah duduk didalam kelas 5 ukm...macam tak disangka-sangka saya dapat pergi ke ukm....wah gembira tak terhingga.....masa pergi jew sudah teruja apalagi bila sudah sampai kn...lagi lah bertambah-tambah terujanya..haha....dan juga tanpa disangka-sangka saya menjadi penghuluwati....wah ..terkejut pun ada sebenanya....saya dapat berita ni pun masa saya balik dari bilik dkb....or dewan kenari biru....atas urusn PROSA.hmmmm....balik2 jew kt kelas membe sume da pandang...mula2 memang pelik juga la kan kenapa sume oarang pandang sya...rupa2 nyer cikgu abdullah pilih saya menjadi penghuluwati...hehe...dan saya bekerjasama dgn Mohamad Amin....iaitu penghulu...hehe...saya memang ta  da pengalamn sebenar nya...tapi alhmadulillah dgn saya pergi ukm niey saya mendapat pengalaman menjadi penghuluwati.....sronok juga la.....(gila ta sronok....dpt kawal org)....hehe sbenanya sye ta kwal org pon saya cuma memastikan yg kwn2 sya sume da dlm aktiviti.....yg pling pntg sya na dorg sume tepati masa yg tlah dttapkn...e2 jew....alhmdulillah.semasa berada disana sume nyer brjlan dgn lancar tnpa sbrg kes...hehe
kami bergambar pada hari yg ketiga iaitu hari terakhir berada di ukm.....sayu rasa aty bila na meningalkn ukm....bila abg or akak fasilitator ckp ary niey kte akn brpisah rasa na nanges pown da...sdey yg mmg ta mmpu aq ucpkn.....rasa na tgl c2 tros pown da gak...hehe....tp dsbkn esk skowla jew kte org blek taw.....kalo ta kami ramai2 mogok tana blek...hehe....mmg sronok upenyer dok u kn....insyaallh.....kami akn kembali kesitu 1 ary nnti.....e2 pew yg kami ktekn kpd guru2 kami....mner ta nyer mse mula kami pky baju kurung utk program mnjwb paper...kami kne pky bj formal......so yg pmpun pky bj kurung yg llaki pky bj kmeja.....ckgu ckp kami da mcm akak ngn abg fasilitator...insyaallh...kmi juga akn mnjd akak ngn abg fasilitator kpd plaja junior kami...wahahahahaha........heheh...wah sape dpt akak fasi niey mmg baek...ta kne buli pown...sb akak niey yg slalu kne buli...hehehe....ksian sye....insyaallah kami tingkatan 6 atas sume dah tanam semangt utk blaja sungguh2 dpt kptsn yg cmerlng da pecah rekod sume msok u....insyaallah......mudah2an Allah perkenankn doa2 kami niey........amin........
jd smpi dsini shj kisah sye....mnrik kn...kalo korg da kt tmpt kteorg korg pown akn rse pew yg kte org rse taw.........

No comments:

Post a Comment