Tuesday, 10 April 2012

Teratak river view......

 Salam...hmmm...lme kan kte ta buka blog niey....sory la memang sibuk sikit sejak akhir2 niey...sekarang saya na update blog niey dengan cerita yang menraik...haha....na kata menarik memang yang teramat sangat la..haha....hmmm...nampak ta gamba niey...sebenar nyer gamga niey amek masa kita orang pergi Teratak River View kt tangjung malim...masa tu kite orang baru sapai dalam pukul  5 lebih la..hehe..ta ingat la...cikgu bagi taklimat sepanjang kite orang akan berada disini...kene ikut peraturan...tak boleh pergi mana2 sorang diri...huhu...kusyuk kn.....2 la....sebenar nyer kita orang tunggu bila lah cikgu na cakap ''sekarang kamu boleh makan''haha sebab maisng2 da lapar tahap tak boleh na tahan da..huhu...hmmm....
 ha...gamba niey yang spatot nyer saya letak dulu tapi dh gamba yang e2 saya nampak dulu...gamba niey pulak saya dan kawan2 sedang sibuk mengeluarkn beg masing2 sebab org akan tolong angkat jew tada nyer na tolong bawak..haha....mula2 sampai memang teruja sangat sebab masa tahun lepas pown da juga ....bila tengok gamba dorang yang menambahkn lagi semangat na join..haha..ingat pergi niey ta kene bayar sekali kene bayar..memang tak pergi la nampaknyer..hmm...tapi cikgu cakap sape yang dapat zakat ta payah baya....masa 2 memang bersyukur sangat sebab ta payah bayar ye la sape yang tanna pergi kn kalo orang da bagi pergi tapi ta payah bayar...hoho..memang sonok lah.....hehe...teima kasih kepada 6 ATAS GEOGRAFI sebab bagi peluang cm niey kt aq..hoho
 sekarang kita beralih  pula dengan keadaan kita didalan bas....hmm...na taw sape orang2 yang  ada dalam bas...hehe..jeng jeng jeng..............pikirlah sendiri bukan ta na cerita...tapi takut pulak ada yang marah..hoho..=='...okey2 saya cerita..yang da dlam gamba sahaj okey....yang ada dalam gamba adalah muhd irsyad...shahril zain...amalina...khaidruidn..afifi mukhtar...azhar....dan juga roffedi..huhu...dorg dgn saba menati bila na smapai niey..kerana dorg adlh yg plinh kecoh..huhu...klaka la....excited giler....tapi saya kalau dah naik bas faham2 jew la kn..memang tak boleh na macam dorg niey alamat nyer muntah lah....haha..klaka kn saya niey...masih ada lagi prg cm saya kn...huhu
 yang ini pulak adalah cerita mengenai dorg yg trlbh dahulu masuk kedalam lumpur hebat kn....aktiviti yang pada mulanya memang tak dapat na terima tapi bila dah ada dalam lumpur hmm..langsung ta ingat geli la...macam2 lagi la...huhu...masa dekat dalam lumpur....dorg kne merangkak..kene jalan atas titi...kene panjat ..macam2 lagilah..hoho....lepas tu abes jew dorg wat aktiviti 2 dorg kene nyanyi lagu sekolah..haha...klaka kan...huhu...mula2 ingat kita org pown kene tapi rasa nyer tak kot....haha...sb da hal kecemasan saya pown lari huh..trlpas gak akhirnya..
 hmm...yang niey aktiviti yang paling seronok...sebab kita org main air.haha..nama aktiviti niey adalah water confiden..huhu...mula2 kita jaga org lepas 2 kte pulak main air dorg jaga kte..huhu..amacam seronok ta....geng saya yang palinh hebat sebab dp tahan smapi ke hujung tempat org 2 jaga.,..haha..kumpulan lelaki...mula2 poyo jew lebih..haha las2 trtinggal dekat belakang sebab dorg berpecah masa kat tengah2..haha
t
yanh niey pulak sepatutnyer gamba yang sebelum gamba kat atas niey..tapi..da salah terima jew lah..haha...niey adalah sesi taklimat macam mana kte org na wat water confiden..mula amek plampung...pas 2 pakai jaket keselamata..pas2 bahagikn kpd 3 kumpulan..haha.....baru lah bole main air...yuhu....seronok nyer....sekarang tiba lah saat2 yang paling dinantikan oleh kami...jommmmm     main air...........................................weeeeeha.........

No comments:

Post a Comment